TÄVLING! Vinn Estrella Popped Chips!

Tycker ni om snacks till fredagsmyset? 😀

Nu kommer Estrella med nyheterna Ostbågar med Cheddar eller Prästost Samt Popped Chips.

Estrella Popped Chips kombinerar det ugnsbakade chipsets låga fetthalt med det friterades goda smak. Det ger ett chips med 40 procent lägre fetthalt och endast 1,5 procent mättat fett. Riktigt bra eller hur?! 😀
Popped Chips finns i smakerna Salt och Sourcream & Onion.

estrella_popped_chipsI den här tävlingen kan du vinna 15 påsar chips i valfri smak!

För att vinna gör du såhär:
* Gilla En Smak Av Karin på Facebook (Det gör du här!)
* Gilla & Dela inlägget om den här tävlingen på din Facebooksida (Du hittar inlägget på En Smak  Av Karins facebook-sida)
* Motivera här nedan i kommentarsfältet VARFÖR just du vill vinna och VILKEN SMAK på chipsen du vill vinna (Salt eller Sourcream & Onion)!

Tävlingen slutar om en vecka, dvs fredagen den 25/1 kl 18:00.
Då dras en vinnare som vinner 15 påsar Estrella Popped Chips i valfri smak!

Missa inte nästa veckas tävling då du kan vinna 18 påsar ostbågar!

Lycka till!

Kram Karin

PS.
Använder du Instagram? Isåfall har du ytterligare en chans att vinna en kartong av Ostbågar och Popped Chips!
Tävlar gör man genom att använda sin fantasi och posta bilder på Instagram och hashtagga med #estrellapoppedchips eller #ostbågar .
Tävlingen pågår till och med 28 februari och Estrella kommer sedan välja ut den bild de gillar bäst under varje hashtagg.
Bästa bilden under #estrellapoppedchips vinner en kartong Popped Chips och bästa bilden under #ostbågar vinner en kartong Ostbågar. DS

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

23 svar to “TÄVLING! Vinn Estrella Popped Chips!”

  1. Kristina D Says:

    Åh så kul!
    Om jag vinner så vill jag ha Sourcream onion och då behåller jag en påse. Resterande påsar skänker jag till ungdomarna på Fritidsgården ”Gårn” här i Grums! Det tror jag dom kommer uppskatta.

  2. Nanna Englund Says:

    Chips förgyller vilken vanlig tråkig kväll som helst, så det är klart att jag tar chansen att sätta lite guldkant på tillvaron 😉 Sourcream onion är min favorit!
    Gillat båda på FB.

  3. Maria Appelgren Says:

    Jag gillar och delar! Vill vinna massor av naturella, salta chips eftersom jag har enorma chipscravings men har gått upp tolv kg under de senaste åtta månaderna…..

    Men även efter att bebisen kommit ut så finns det nog tyvärr några extrakilo kvar, så jag önskar mig nyttigare chips till fredagsmyset!

  4. Erika Skogly Says:

    Hoppas vi får se receptet på Bookmaker toast senare. Jag har nog aldrig ätit det… Ha en skön fredagkväll!

  5. Aisha Johansson Molin Says:

    Gillat & delat både din sida och ditt tävlings-inlägg på Facebook!

    Vill gärna vinna ett gäng chipspåsar i smaken SourCream & Onion.
    Har en sambo som är en riktig ”chipsoman” och som tömmer en påse på bara några minutet, så detta vore perfekt! Då skulle även jag kunna njuta av lite chips framför TV:n.

    Ha en fin kväll!

  6. annika Says:

    gillat & delat på min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/

    Gott och krispigt tilltugg är vad jag behöver,
    när veckans stress och slit är över,
    Med sourcream onion är filmkvällen i goda händer,
    oavsett vilken dipp vi använder
    att få prova chipsen skulle uppskattas till tusen
    och för helghumöret göra susen

    Ha en bra dag

  7. Pia Persson Says:

    Gillar , Gillat & Delat !
    Sourcream & onion vill jag gärna vinna
    Nästan nyttigt , det vill jag prova på
    Hoppas just jag vinsten lyckas vinna
    Hälsningar från chipssugen kvinna

  8. Emelie Says:

    Gillar sen tidigare på facebook och har gillat & delat inlägget, Emelie Svensson.
    Sötsaksbehovet måste jag stå emot och när belöningscentrat i hjärnan kräver sitt, vore det både nyttigare och ger mindre risk för hål i tänderna med snacks. Få testa nya Popped Chips vore inte dumt med 40% mindre fett! Sourcream & Onion är min favorit alla tider!

  9. Jessica Hellström Says:

    Gillar sidorna och har gått in på din facebooksida och delat tävlingen!
    Vill vinna för när familjen har ordet, ska det vara Estrellas saltade chips på fredagsmysbordet, det är ingen hemlighet att snacks i massor är det godaste vi vet!!

  10. Jenny Alexandersson Says:

    Jag är med.
    Har gillat din fbsida. (Jenny Alexandersson).
    Har även gillat & delat tävlingsinlägget. (Jenny Alexandersson).
    Skulle vilja vinna de saltade chipsen, tänk vilken härlig känsla att äta dessa chips utan att få massor av skulkänslor, eftersom det är 40 % mindre fett. Skulle vara jättekul att få prova på nya smaker, eftersom jag alltid brukar hålla mig till de vanliga. Håller tummarna!

    Jag delar även med mig av detta på min blogg: http://www.nattstad.se/jennytavlar?id=6406650

    mail: jennytavlar@hotmail.com

  11. Cilla Says:

    Mina barn älskar chips o få i dem lite nyttigare fredagamys vore toppen. 40% mindre fett låter toppen.
    De saltade önskar jag vinna

  12. Margareta S Says:

    Gillar både din fb-sida och har gillat och delat denna trevliga tävling.

    Jag har älskat chips ända sen jag var en liten flicka (länge sen nu ;).
    Favoriten har alltid varit Vickningschips, så de saltade önskar jag om jag vinner. Delar självklart med mig till maken och sönerna som delar min chipspassion. Känns härligt med en fettsnålare variant!

  13. stina liffner Says:

    hej gillar dina sida på Fb och har delat inlägget och gillat det ( stina liffner)
    JAg är galen i chipsmaken Sourcream så skulle bli extra glad om jag van några påsar chips till familjen ( som alla råkar älska chips).
    Älskar den goda smaken av chipsen. Hoppas på vinst!

  14. sara welin Says:

    Gillat din sida och delat inlägget.

    Har nyss flyttat till ny lägenhet och ska ha inflyttningsfest. Vad vore inte festligare än att bjuda på en riktig chipsbuffe i smaken sourcreme & onion!

  15. Nea Larsson Says:

    Gillat och delat detta.

    Jag vill vinna tävlingen för att kunna ge min sambo världens bästa födelsedagspresent när han fyller 25 år i februari! Han skulle nog tycka bäst om smaken Sourcream & Onion 🙂
    Tummen upp för dina smaskiga recept, Karin!

  16. Nazima Says:

    Gillat och delat på FB!!! Om jag vinner så hade det varit görgott med sourcream onion, tycker både barnen och jag!!!

    Tack för en kanonblogg!

    Kram

  17. Sandra M Pettersson Says:

    Hej!
    Jag gillar din FB-sida sen tidigare (Sandra M Pettersson) och har delat tävlingen därinne.

    Jag har en sambo som kämpar med vikten men älskar chips vilket inte alltid går ihop. Med dessa nyttigare chips kan han ändå känna sig nyttig.

  18. Marcus Mackan Larsson Says:

    Har gillat o delat på facebook, http://www.facebook.com/marcusmackan.larsson.5/posts/141712619320650
    Vinner jag så önskar jag salta chips!

    Jag älskar chips, kanske lite för mycket, även mina döttrar älskar chips!
    Är ju tyvärr inte så nyttigt att äta chips ofta, men dessa med mindre fett borde vara lite ”nyttigare” än de vanliga..

    Men om man skulle vinna så skulle det vara svårt att inte äta upp allt på en gång :p
    Med Estrellas salta chips, Tortilla dipp och ett glas med iskall cola eller fanta, så är kvällen räddad! 🙂

  19. Jessica Sundberg Says:

    Gillar och delar! Jag har ett mycket osjälviskt motiv till varför just jag ska vinna. Dottern har klassfest om några veckor. Det vanliga tilltugget är popcorn men tänk att få sätta guldkant på festen genom att bjuda barnen på nyheterna från Estrella. Sourcream&onion går hem hos de flesta så det skulle vara den ultimata vinsten. Håller tummarna!

  20. Kerstin Karlsson Says:

    Ost – ordet i sig framkallar blott,
    känslan av sånt som är enkelt och gott!
    Det passar till allt, och gör mig så nöjd,
    i bågform är dom som snacks så klart en ren och skär fröjd!

  21. Johan Huss Carlsson Says:

    Jag ska njuta av varje chips och dela med mig till dom jag skänker

  22. Johan Huss Carlsson Says:

    Jag har älskat Souercream chips enda sen jag var liten grabb och hoppas att jag vinner och då är Souercream onion chipsen godast tycker jag

  23. Johan Huss Carlsson Says:

    Jag fyller 30 år om den 23 maj och skulle bli glad om jag vinner och om jag vinner så är Souercream onion chipsen som är godast som blir en guldkant på mitt kalas

Lämna ett avtryck och gör mig glad :-)